رفتن به محتوای اصلی
English
RSS
ثبت نام در سامانه
ورود به سامانه
معرفت فرهنگی اجتماعی
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه
نمایه موضوعات
اطلاعات نشریه
درباره نشريه و هيأت تحريريه
اهداف و چشمانداز
اعضای هیأت تحریریه
منشور اخلاقی
فرآیند ارسال مقاله
راهنمای نویسندگان
فرم تعارض منافع
فرم تعهد نویسندگان
لیست داوران
ارتباط با ما
جستجوی پیشرفته
مراكز همكار
نشریات دانشگاه علوم رضوی
کلمات کلیدی خود را وارد کنید
شما اینجا هستید
خانه
functionalization
کارکردگرایی و دلالتهای آن در برنامهی درسی
✍️
محسن آیتی
/ دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه بیرجند
صادق موسوی
/ دانشجوی دکتری برنامهریزی درسی دانشگاه شهید بهشتی
ندا باقری مهیاری
/ دانشجوی دکتری برنامهریزی درسی دانشگاه بیرجند
صفحهها:
91
-
113
تاریخ دریافت: 1398/07/12
تاریخ پذیرش: 1398/12/05